Did you like the "sans Rivale"?

Automatic Washer - The world's coolest Washing Machines, Dryers and Dishwashers

Help Support :

koalas

Well-known member
Hi guys! It is again the Frenchy!

I posted a pics of a French washing machine few days ago. If you liked it, it is now in my videos: filling, drum rotation: I love! See you
Bert

3-12-2008-17-16-29--koalas.jpg

Thank you, it's very interesting!

Bertrand:

C'est vraiment une machine unique. Je l'aime beaucoup!
Je voudrais une, mais ce n'est pas possible avec notre systeme electrique!

voltage

Some French washing machines , like this one, have engines that can adapt to the voltage: 110 v - 220 v - 380 v. We must use capacitors for operation in 220 or 110

Bert

Votre museum c'est formidable! J'avenirai au Dijon pour regarder en personne.
Combien des votre machines a lavez fonctionner?
La machine Sans Rivale est une etoile! Ques que c'est la liquide qui vous jetez dans la machine avant lavage? Je pense que le poudre est le detergent n'est pas?
Et quand cette sans Rivale a fabriquer? 1970?

jetcone

JETCONE

Hi Jon,

MY ENGLISH IS NOT PERFECT (SORRY!) BUT I TRY TO ANSWER YOU.

THE LIQUID IS THE SOFTNER (YOU CAN SEE DISPENSER IN THE GALLERY: THERE IS A PICTURE WHERE THE MACHINE IS OPENED).

THIS MACHINE WAS MADE FROM 1973.

I HAVE 55 MACHINES IN THIS TIME AND ABOUT 30 IN ORDER

SO, THERE WILL OTHER VIDEOS!

COME WHEN YOU WANT TO SEE MY MACHINES.

PS: I LOVE BENDIX AS THOSE THAT YOU HAVE!!

Bert

Pardonnez-moi parce'qu ma francaise ce n'est pas parfait aussi, mais je preferai d'ecrier en francais pour le practice. Aux Etats Unis c'est dificile de parler d'un autre langue parce que L'Etats est tres grand et la lanque c'est seulement anglaise.
J'aime Bendix aussi, preferez-vous une certain detergent? J'aime Persil aux Allemagne. Il n'est pas beaucoup de mousse de savon dans la machine. Robert aime BEAUCOUP des mosse de savon dans la machine- seulement!!! OOOO! Il me frappa quand Il lis ca!!! Je dois departer immediatemant--Bert a tout a l'heure.

jon

In French

Je t'écris en français si tu veux pratiquer, mais si tu ne comprends pas, dis-le moi.

Moi aussi j'aime la mousse, mais dans beaucoup de machines françaises on ne voit pas la mousse parce qu'elles sont "top loader". C'est pour cela que j'aime les Bendix et les machines françaises avec un couvercle en verre (glass lid). Je vais aller dormir maintenant car c'est le soir en France. A bientôt. bert

Robert only likes MANY the soap of foam in the machine!

Yes she does. And remember you two...

Vous aurez des échecs de nettoyage sans mosse de savon!

soap of foam

I believe in the machines with a horizontal drum, too much soap gives a bad wash! It's a shame, because I like to see it, above all with the front machines!
See you soon
Bert

Latest posts

Back